Sunday, December 26, 2010

kakak dia punya kenduri..


today, kakak kawan sekampung saya, Ms. Izzaty Shaharina yang kedua telah melangsungkan upacara persandingan..bagi memeriahkan majlis, mereka menjemput saya selaku teman Izzaty Shaharina..thanks invite..!the point is : rumah dia rumah kedua yang aku berani karaoke..!cool..!best..!wow..!lepas gian sebentar..yeah..!

actually nak pergi malam..hari Sabtu malam Ahad..tapi, Capik bawak motor..tunggu punya tunggu dia balik pukul 10.30 malam..tunggu gak member sekampung..tapi, mereka bujang2 laa..hehe..da cakap awal2..pergi sama2 pukul 9.00 malam..jangan pergi tengah2 malam..mak tak bagi..mereka pergi datang pukul 11.00 malam..whats that..??!!datang umah aku pastu ajak g umah dia..kompem mak aku tak kasi..ngeng..!mak aku kate "nak angkut anak dara orang tengah malam..kalo pukul 9.00 tu bole laa jugak..tapi mesti laa aku ajak sape2 yang bole dipercayai kan..kawan2 aku dekat sini semua mak aku kenal sangat family diorang..so, mungkin mak aku tak berape nak kisah sangat kott..sebab ade plan nak karok malam tu..maybe xde orang..rupe2nye malam tadi ramai yang karok..jadi, tadi petang pergi laa rumah dia..its Gadis dan Bunga : Rahimah Buang, Baik Baik Sayang : Wali Band..
wakakaka..!suara x merdu..ade hati nyanyi..heyy!!sukahati laa..!some pictures for you..!




No comments: