Sunday, December 26, 2010

hometown carnival..!

on 25 December 2010, my hometown [ Kampung Labohan Dagang ] menjalankan satu carnival yang seronok dan terdapat pelbagai aktiviti..
macam2 ade..macam2 aktiviti..macam2 benda jadik..tapi sayang..aku bangun lambat..hehe..pastu bateri fon pulak takde..aiyayaya..adek aku main game sampai bateri tu semput..aku pergi time tu dah petang..ade aktiviti tarik tali..huhu..semangat giler dyorang..!
group mane menang..?mesti laa group yang aku sokong..!muahahaha..!
aktiviti yang melibatkan anak2 muda kampung ini dan mencabar adalah panjat tiang licin..memang syok yang ni..tergelak2 kitorang tengok..nak record tapi bateri lemah..sorry..!

hanya ini tatapan yang dapat diberi..sorry..!nak citer pasal cabutan barakah..!yang sangat gempak dapat fon slide..!wau..!tapi aku tak dapat..huu..nak agi fon slide..!nak jugakk..!!nak jugakk..!nanti erk..pas SPM beli lagi..!yeah..!

No comments: