Friday, June 24, 2011

yes its FUNNY for me!

yes!its funny for me dear~what?click the link below~
HAHAHAHA!
I would like to copy and paste it!

salah cakap..

dear blogger, tadi aku salah cakap kat facebook, aku g cakap kat dia "lol".. tak tau plak aku "lol" tu bodoh, very embarrassing.. memalukan aku jea! siot, adei.. uurrgg, bengong laa hary ney.. baru baik, da gado balek.. skunk dia tak layan aku, layan minah mane tah.. saje nak cari perhatian, sibuk jea! g rr cari jantan lain, pakwe aku jugak kaw nak.. to YANA ERR CHIYOMELLA, its not funny oke.. aku cemburu ni, sibuk jea!! so, paham paham je laa ye minah.. go to hell! dont bother us! i hate u! um, lantak laa sane.. buat saket hati jea, damn! urrggh, ummmm.. chill farah, tenangkan fikiran.. by the way, i love blogger.. aku boleh luahkan pape un yg terbuku dalam hati aku, thanks blogger.. in FB, aku buat gelaran aku, CIK SU FARAH yg dulunya FARA ISMAIL.. sebab aku da naek pangkat, bangge tak? haha, hari ni bengong sikit otak.. nape tah, hey.. umm, korang.. doakan aku dapat jadi penulis yg terbaik ea, aku nak cipta novel sendiri.. and nama FARAH ISMAIL, ya.. itulah aku, so naty.. byk2 beli novel aku ye, terbaik punye!!!  haha, sewel.. anyway, drama korea naughty kiss!! so sweet, i love it! haha, da late laa.. mau tidow, daa~ 

note: CIK SU FARAH syg IZZAZ SYAMIR




hey dear~whats your problem?HAHA!he was only a boy that can't give you anything~what ever you want to say~daaAaa~


No comments: