Thursday, December 2, 2010

kenduri 100 hari..

pada kenduri kali ini, xde pape sangat yang best..cam xde mood r..pagi ade r tolong2 jugak..potong2 sayur..pastu tengah hari keluar sekejap tengok adek main basikal..datang je tiba2 Wafie nanges..tengok2 basikal dye lucut rantainye..isyh2..ape ag, betulkan r..kena minyak hitam tu dah biase dah..mase sekolah rendah dulu pun biase kena..dah x kesah dah..

pastu, Iwan(adek kak Wani=sepupu) balik..dye baru pas jawab SPM..tengok tv ngan dye..mule2 dye membebel..dye kate, 'ape sume aq tulis kw nak mengeLIKE je kan..!!'..eleh..sukahati aq laa..last2 dye tidur..zZzzZzzzZz..sampai laa citer Putera Katak start, aq pun tertidur laa sekali..tapi sekejap jer..ngantuk tengok dye tidur..agpun memang selalu sangat kalo tengok citer Spongebob Squarepants aq tertido kat umah..ni tertido kat umah nenek..bangun2 disuruh g hantar berkat depan umah..pegi jelaa..

tapi kali ni aq xhantar berkat jauh2..penat laa..haha..yang penting skang, aq dah kat umah..kenduri pun selamat sudah..yang penting kerjasama itu ade..tapi masih ade yang kurang dari segi kesempurnaan..semoga kekurangan itu dapat disempurnakan..

No comments: