Friday, December 31, 2010

BBQ today..!

hmm..BBQ on night..abah bagi keluar ke..?boleh..syarat2nya..
1. jangan macam2..
2. balik jangan malam2..pukul berapa..?tepat 10.20 PM balik umah..
3. kalo abah dengar kau buat yang bukan-bukan, kawan kau sekali kena..!
baiklah..setelah sampai ke destinasi yang dituju, perkara pertama yang aku tengok, mak Ezaz mane..?selagi aku tak jumpa mak dia, aku takkan tenang walaupun ada girls lain..then, aku ambek Izzaty Shaharina kat rumah dia..datang pukul 9.00 PM pun bara baru nak buat..haiyaa..
some pixca that I've snap on night..poor camera..!sorry..!


same person..they're Izzaty, Marlina and her boyfriend..Mardiana and Adib [they're couple..since when..?I don't know..]Razi, Iwan, Kemal and others..!abah kasi warning sebab rumah Ezaz agak gelap..jadi, abah kasi warn yang keras-keras..!takpe..you can count on me, dad..I'm not that bad girl anymore..yeah..!thats me..!kalau abah tak boleh percaya, pas SPM bole nikahkan kite..kalau takut jadik ape2 lagi..hahaha..![giler ape aq ni..]seriously, tak kesah kalau abah nak nikahkan..syarat : benarkan kite belajar sampai dapat ape yang kite nak..
kenapa aku buat keputusan drastik macam tu..?sebabnya satu, aku tak nak pisang berbuah dua kali..biarlah makan batu, daripada tercampak ke neraka..tak mahu..!!entahlah..apa yang tak kena dengan aku ni..suka melalut..!haha..!forget it..!niat baik..takpelah..tapi siapa yang nak nikah dengan aku..?milik siapakah gadis ini..??hahak..!tak tahulah..wallahualam..segalanya atas tangan Tuhan..aku berserah..ya Allah, berilah yang terbaik buat aku.. =')

No comments: