Wednesday, September 8, 2010

kesian aku..

sebenarnya aku terasa sanagt bila kakak aku dapat kasut mahal..harganya rm60..mahal lah tu..adik aku punya seluar sampai cecah rm300..aku punye seluar pun x sampai rm100..jauh sangat nak jumpa angka tu..kasut aku cuma rm40 jer..jenama biasa..kakak aq punye barang branded..sedih betul..harta aq yang paling mahal tu fon aq..tu pun da kena rampas..fon aq separuh harga dari fon kakak aq..tapi dye x penah nak kalah ngan aq..asyik nak menang jer..aq sanggup gadaikan impian aq nak sekolah kat langkawi sebab dia nak masuk universiti and ambek lesen kereta ngan motor..last2 lesen motor aq bayar sendiri..impian aq nak jadi chef terkubur macam tu je..aq nak dyorang bahagia..hidup senang..tapi aq yang merana..atau aq ni terlalu manje??xpe lah kalo aq je yang kena mengalah..pandai2 lah aq hidup skang..hmm..

No comments: