Monday, January 2, 2012

cerita dalam hati

saya sebenarnya dah declared couple dengan seorang lelaki ni. lelaki tersebut merangkap kawan saya juga. saya rasa saya tak perlu pun couple dengan dia. bagi aku, saya couple kali ni hanya untuk suka2 dan boring2. siapa dia,  saya malas nak bagitahu pasal nanti ada orang cakap itulah, inilah. untuk pengetahuan korang, saya kerja dan dia pun kerja. masa saya on duty, mane boleh text. dan masa dia on duty, dia pun tak boleh text. setiap kali saya balik kerja, saya suka tidur. kalau ada masa senggang pun, kami tak text sangat. so, kami always berjauhan. ingat masing2 dalam otak saja lah.

pada masa yang sama, kekasih lama a.k.a kekasih gelap kerap text saya. even dia dah berpunya. pelik juga sebab tiba2 dia text dan kata sayang saya lagi bagai2. saya macam biasa buat macam biasa saja. sekali online 'Facebook' baru saya tahu dia in relationship dengan orang lain beberapa hari lepas. saya tanyalah, serius ke dengan couple sekarang ni, siap relationship sekali dalam FB. dia kata entah. apa2 sajalah. jangan tiba2 saya kena serang lepas tu kata aku perampas sudah. for both men, semoga bahagia kerana saya tidak tahu siapa dalam hati kamu dan siapa dalam hati saya yang bergelar kekasih. saya juga masih terlalu muda untuk semua ini meskipun kita sebaya saja. bagi saya, jodoh, maut, rezeki semua ditangan Tuhan. kita merancang tapi Dia menentukan. yang pasti saya sayang semua orang keliling saya yang selalu bersama dengan saya. bagi saya,  cinta itu indah jika betul jalannya umpama pasir putih ditepi pantai dengan air yang jernih. kalau silap sikit, boleh jadi tsunami tau. HAHA. ingatlah kata2 saya yang tak seberapa bagus ni :)

-saya suka pantai-

No comments: