Friday, December 17, 2010

heyy dear..!

here some voice want I talk like this..


"kenapa aku tak boleh lupakan dia..!kenapa aku tak hargai dia masa dia depan mata..??!!kenapa sekarang aku gila bayang pada dia..??!!"
- wahai sahabat, itulah namanya cinta syaitan..melalaikan tanpa kita sedar..memikirkan 'dia' sampai terlupa padaNya..kalau cinta sebenar, ia takkan serabutkan perasaan kita..namun, ia akan menjadi perkara yang menenangkan..

"aku sangat rindukan dia..aku tak boleh hidup tanpa dia..dialah nyawa aku..tanpa dia siapalah aku.."
-wahai muslimin dan muslimat, 'dia' tu ke yang cipta kita??

"aku sayang dia nak mati dowh..!"
-sebelum menyayangi orang lain, sayang diri sendiri..sayang 'dia' nak mati..kalau suruh mati sebab 'dia, sanggup ke??

senang cerita, someone ni sangat tertekan kerana tidak dapat melupakan lelaki-lelaki yang pernah masuk dalam hidupnya..dan perkara ini membuatkan beliau bingung dan akhirnya meluahkan perasaannya kepada saya..saya memberi nasihat, dan saya sendiri telah sedar betapa kurang bijaknya saya kerana terjebak dalam cinta SETAN walaupun perkara tersebut telah berlalu..


No comments: