Friday, December 3, 2010

haa!!makan laa lala..

assalamualaikum..!!okey..pada hari tu, saya ada cerita pasal kenduri 100 hari kan..saya lupa nak cerita bahawa saya buat sambal belacan..semasa menggoreng cili, saya telah terkena minyak panas..namun, keanehan terjadi..saya tak rase sakit..malah tak rase pape..alhamdulillah x melecur langsung..teringat kat suratkhabar yang wanita ini menggoreng pisang guna tangan tapi tangannya tak melecur..hmm..kuasa Allah..tiada siapa boleh halang kan..

hari ni nak cerita yang mak masak lala..buat laa tom yam..nak taruk pic..tapi macam tak rajin jer nak amek gambar..hehe..bayangkan lah sendiri keenakannya..fuh!!sedap..!!


kawan2 tau tak tarikh lahir dalam bulan Islam??saya tau..!!saya lahir sehari selepas ulang tahun kelahiran Nabi Muhammad s.a.w..saya bangga..!!nak tahu tarikh lahir sendiri??
"CLICK ON ME"

No comments: